Monday, June 17, 2013

New Toolbox

 
 
Even though I'm not a make up artist, but I just can't stop buying makeup.
Every month akan put aside sikit money untuk beli new things.
 
 
Dulu I stored my makeups in this box.
Semua campak masuk.
 
 
Kalau benda kecik macam eye liner memang satu kerja nak kena korek.
Brushes pun pakai campak so agak sayang la kalau rosak.
But this was the best sebab kemas boleh tutup and plus dapat free dari mana entah.
 
 
 
 
 
 
 
But then, tetiba one day jalan-jalan kat Pavillion ternampak this jewellery box.
Jual kat stall tengah-tengah near food court tu.
Jual je kat stall tapi bukan nya murah. Eiikk.
But bought it anyway sebab the awesomeness.
 
 

 
Ahhh memang jatuh cinta.
Yes, this was more for jewelleries and watches.
 
 

 
So I had to take all these out.
The small box tu boleh buat untuk travelling.
 
 
 
 
 
 
And voila....

 
Puas hati nyaaaa.
Can you just imagine how big this box is.
Sangat organized.
Imma happy konon-makeup-artist.
 
Tapi bila dah susun cantik-cantik, this box boleh muat lagi 2-3 barang je.
So that limits me to buy new make up. Ok la juga.
At least control sikit.
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment