Sunday, August 4, 2013

Third August

Alhamdulillah. I turned 24 on Sabtu terakhir this Ramadan. Saya dah tua?

My mom got married at my age. Whoaaaa.

No pictures. Was too busy making cakes untuk orang order. Tak sempat nak buat cake untuk sendiri. Uwaaa. Someone ordered small red velvet cake. Ada extra batter buat as cupcakes. And then ambil satu tangkap gambar post kat instagram. Wuuu. Tapi tu pun dah comel dah.

But the truth, there's nothing to complain as I'm more than grateful with what I have. Abah gave super awesome gift. Until now tengah wonder how to balas balik in future.

I don't know why, tapi rasa age 24 tu macam dah grown up sangat. Dah kerja. Dah fikir pasal kahwin. Dah fikir pasal saving tapi nak sambung belajar. Dah start tulis / keep record untuk personal expenses (Ya Allah I really need to control my spending). Dah teringin nak LV and Gucci for real. Eh.










Baby cepaaat keluar. Your awesome aunty can't wait to meet you. Kalau keluar cepat sikit nanti boleh celebrate birthday sama-sama.


No comments:

Post a Comment