Friday, May 24, 2013

Happy Things

It's friday...?? Wow. Just had the most hectic and stressful week. Esok sambung balik itu hectic. Rasa macam hari ini baru hari Selasa.


Nevermind. Now nak buat entry sweet-sweet pula. Read someone's blog about 10 random things that made her happy. Now nak buat my version. But just untuk random things that made me happy lately.

-If lepas solat Subuh, tak rasa mengantuk langsung. Sangat happy sebab nanti tenang aje buat kerja.

-Picnic Cadbury chocolate. Lately asyik mencari tu je.

-Boyfriend memberi kata-kata semangat.

-Seeing pictures of my nephews and nieces. Tapi cousins punya anak-anak as I don't have yet anak sedara dari adik-beradik. Soon, InsyaAllah. I love kids.

-Seeing my kakak ipar's tummy. Can't wait to see you, baby.

-Dapat meniarap atas katil sambil meghadap laptop (macam sekarang ni).

-Bilik kemas.

-Makan kat luar and dapat order teh tarik sebab dah tak sanggup dah minum teh tarik 3 in 1. Kurang sedap.

-Bila orang puji cake, cookies sedap and cantik. Tapi ni bukan la lately je. All the time pun memang akan happy.


No comments:

Post a Comment